Met plezier wonen en werken       
 

Nieuwsbrieven en blog

Oktober 2019 Hoe gebruik jij je talenten?
September 2019 Nieuwe inzichten
Zomer 2019 De vakantie tegemoet!
Mei 2019 Hulp in de huishouding
Maart 2019 Meer energie en meer rust, het kan echt!
Februari 2019 Does it spark you?
Januari 2019 Tijd voor een frisse start!
December 2018 December, last but not least
November 2018 Hoe maak je gezonde keuzes?
Oktober 2018 (H)appje deze al?
September 2018 Waarvan laad jij op?
Zomer 2018 Zomerstop, gun jezelf even rust
Mei 2018 De bezem door je mailbox!
April 2018 Spullen of herinneringen?

Wil je iedere maand de nieuwsbrief automatisch ontvangen? 
Dat kan! Schrijf je hier meteen in. 

05.08.2016

“Je kunt het pas repareren als je weet wat er kapot is…”

Tijdens het kennismakingsgesprek met een nieuwe klant een paar weken terug was er duidelijk behoefte naar een antwoord op de vraag waarom het maar niet lukt om het huis op orde te krijgen. Op het werk is ze netjes en precies maar thuis lukt het niet om op te ruimen en overzicht te krijgen.

Tijdens het eerste werkbezoek bij deze klant hebben we tijd besteed aan een stukje analyse. Door een korte en bondige vragenlijst (die ik sinds kort standaard gebruik) komen we vrij snel tot de kern van het probleem. Vaak gaat dit gepaard met een stukje emotie. Uiteindelijk helpt het om aan de slag te gaan met de belemmeringen die je ondervindt op het gebied van organizen.

Je kunt het pas repareren als je weet wat er kapot is….

It Oersicht - 12:47 @ Uit de praktijk | Een opmerking toevoegen

 
Opbellen
E-mail